Tegnapi HHH

Tegnap Csokival túráztam egy gyorsat a HHH-n. Felmentünk az út melletti ösvényen a parkolókhoz, onnan zöldön le az ismeretlen katona sírjához. Onnan indultunk a BB-körre, ami a sárga jelzést jelenti, ami eleinte gyengén emelkedik (1. tüdõkiköpés), majd erõsen agresszívre vált (2. tüdõköpés, szolid anyázás). Utána végighullámzik a hegy oldalában és a kékbe fut bele, ami a bringaút Hûvösvölgy felõl ugyebár. Innen vissza a katonasírhoz. Innen zöldön visszaindultunk Fenyõgyöngyéhez, Olisulihoz hatra, mondtam Csokinak, hogy menjen. Én is felmentem, majd hátul az erdõben legurultam a Fenyõgyöngyéhez. A Mester 😉 még nem volt sehol, ellenben ott volt Ádám egy törött hajtókarral: Picture052 valamint Bicóóó és még egy lelkes kandidáns, aki a mester megérkezése után nekivágott a hegyeknek. Ádám legurult a Kolosy térre, ahonnan Anita vitte haza, én meg mentem hazafelé, mint aki jól végezte a dolgát (mert úgyis volt). Jó kis kör volt, de egyelõre szerintem maradok az Árpád-kilátós körömnél, mert ezt nem bírom végigtekerni, és sétálva meg megesznek a szúnyogok. Csoki jól nyomta, remélem egyszer már valamilyen versenyen is drukkolhatunk neki; a sikerélmény jelentõsen javítja a motivációt… Szerintem.